bsr1 hayır erkek 😀 ilk 3 ay çok iyi kilo alıyordu ama sonra yavaşladı. Doktorumuz yeterli şekilde alıyor dedi mamaya başlamadık hiç ama ben artık takmıyorum benim de ilk çocuğum herkes mama mama dedi zayıf dedi ama önemli olan doktorun söyledikleri üzülmeyin siz de çevremdeki çoğu çocuğa göre gelişimi daha önde oluyor daha çabuk emekledi tutunup ayağa kalktı belki kilolu olsa bunları daha geç yapacaktı böyle bir artısı oluyor zayıf olmasının 😀 zayıf da değiller aslında normaller diyelim