theanalikko Roslin benim bebeğim de 15 dk anca uyuyor. Saçımı bazen tarayamıyom 😂😂😂 o gün yemek yapabildiysem yarabbi şükür. Geçecek inşallah 🫠
GezginPaNDa Roslin kucağınıza alışsın. Bir bebeğin yeri annesinin koynu. Evet çok zor anlıyorum ama geçecek bu günler.
Roslin GezginPaNDa Kuzum sorun su ki, bana falan bağlı değil, kucaga alısmadı. Aksine her gelen kucakta gezdirsin beni ayakta on saat gezsin diyor