Kuzum sana tavsiyem hiç birşey alma insan bir umut bebeğim içinde durur mu diye almak istiyor ama anne kucağının yerini hiç birşey tutmuyor. Kendinden sallanan yatak, babyjörn, yataş juno hepsinden de aldım. Annem hep söyledi bunları boşuna alma dedi ama ilk çocuk diye heves ettim çöp oldu. Ayrıca kucağa alıştırma diye birşey olduğunu düşünmüyorum. Bebekler tamamen annesine bağımlı olmak üzere yaratılmış varlıklar. En mutlu oldukları yer orası. Evet insan hiç olmazsa tuvalete rahatça gideyim, yemeğimi yiyebileyim diyor ama napalım bir süre hayat böyle bizim için 🫠