Doğumdan sonra da kullandım sezaryen olduğum için, hasta olunca da kullandım. Bazı doktorların hamilelerle emzirenlere ilaç vermemesini anlamsız buluyorum. Halbuki kar zarar durumuna bakılarak bir çok ilaç kullanılabilir. Sadece parol lafını duymaktan sıkıldım artık.