hepbahar123 hamileyken de kullandım, emzirirken de kullandım. Hiç bir sorun da yaşamadım. Ha, bu demek değildir ki ilaç zararsızdır, kar zarar meselesi ve buna tabi ki doktorum karar veriyor yani doktor uygun gördüğü için kullandım. E-lactancia sitesinden kullanacağınız ilacın emzirme için ne kadar risk oluşturduğuna bakabilirsiniz.