ZhraCelik ben:) İstanbul Altunizade esteworld de çok çok iyi bir dr. Yaptırdım pişman değilim. Bekardım o zaman:) çocukla yardım edenınız varsa sorun olmaz . Ağrım sızım olmadı ama sırf yatmanız gerekiyor bir kaç gün morarma şişme vs vs bunlar olacak günden güne şişip Moraracaksınız belki de gözlerinizi acamıcaksınız ama korkmayın föss diye dönüyor 5 gün sonunda