ZhraCelik ben oldum 3 yıl önce bende aynı hem kemik aldırma hem estetik ama keşke olmasaydım diyorum bin pişmanım,ameliyat sonrası 1-2 hafta çok zorlamıyorsunuz,uyku yemek vs çok zor oluyor eğilip kalkamıyorsunuz herkes yaşıyor bu süreçleri keşke bunlarla kalsaydı şişliklerim indikten sonra doktorun sağ sol deliği orantısız diktiğini gördüm biri büyük biri küçük,ve nası yaptı bilemiyorum burnumu yamultmuş düz olan burnum sağa doğru yamulmuş yüzümün simetrisi gitti,zamanla da ucu düştü ama malesef şikayetçi olamıyorum ameliyata girerken imzaladığım sözleşmelerden dolayı,doktorunuz iyidir umarım iyi araştırın gidin aceleye getirmeyin sakın🙁