Seyhan06 Gündüz biraktik biz gece kaldı.Gunduz ağladı ben konuştum ağladı ben konuştum sonra tekrar ağladı tekrar konuşup anlattım sonra kabul etti ve uyudu.Ertesin sadece kızdı bana vermedigim için ama yine de uyudu,3. gün hicbirsey demeden uyudu ve gündüzü böylece bıraktık kaldı sadece gece en korktuğum