Merhaba kızlar 2 yaşa 9 gün kaldı.Bu yüzden bende bırakmam gerektiğini düşündüm.Çevreme nasıl bıraktıklarını neler yaptıklarını sordum.Hepsi salça, kıl,bant bir çok yöntem söyledi.Yalniz üç tanesi sadece bunları yaptıktan sonra anneye düşman olup babaya gidip o gelmesin istemiyorum demiş 3 ya da 5 gün.Bu beni olumsuz hissettirdi.Yakin bir tanıdığım psikolog olduğu için bunu sordum.Bu arada kızıma konuşarak defalarca büyüdüğünü artık süt olmadığını ve bırakması gerektiğini söyledim ama olmadı.Neyse psikolog tanıdığım sevdiği birşeyin bir anda elinden alınmasının doğru olmadığını söyledi.Bana da mantıklı geldi 2 sene sevdiğin bir şey var ve sen onla uyuyorsun bir gün annen acı ya da kötü oldu diye biraktiriyor bu çok keskin geldi bana da o yüzden arkadaşım kademeli bırakmayı önerdi gündüz bırakıp gece vermeyi ve defalarca anlatarak tabi.Bugun 3. günümüz öğlen uykularına geçerken sadece zorlanıyoruz.Size sorum nasıl biraktirdiniz,kaç gün sürdü,bu süreci nasıl geçirdiniz ve uyku geçişini nasil sağladınız.Bana yardımcı olun lütfen 🤲🌹