Ben de mastıt olmuştum. Çok şükür antibiyotikle geçti gibi ama . şuan da sag gogsumde gogsumde kizariklik yanma ve kaşıntı var neden olabilir acaba ? Göğüs ucu catlagimda var iyilesmiyor . aynı durumu yasayan var mi ? Sağ göğsum sol gogsume gore büyük oldu neden olabilir M