Merakliannecik Duyulurum tek çocuk fikrine sabit kalmalıyım, gerçi kalmasam kaç yazar kızım anında vazgeçirir beni 😂 hayırlı doğumlar
Duyulurum Merakliannecik teşekkür ederim, benim oğlum da bu süreçte bana birçok defa “ben naptım” dedirtecek biliyorum 😅 ama oğlumun kardeşi olsun istiyorduk, ben 30 yaşındayım ve 30′u çok geçirmek istemiyordum.
_YanakReisinAnnesii Duyulurum sağlıcakla kucağınıza alın inşallah , hayırlı olsun 🌺 çok sevindim gerçekten . Kendim cesaret edemediğim için bir başkasını hamilelik haberi beni çok sevindiriyor 😂😂
Duyulurum _YanakReisinAnnesii inşallah çok teşekkür ederim 🤍🤍🌼 Ben de aynen sizin gibiydim, forumda “hamile miyim” postuna gidip müjde vermeyi de çok severdim 😅
Duyulurum Benisahtesevme2 Yaa tabi ki mutluyum, içimde bir insan daha can bulacak Allah’ın izniyle♥️ ama insan yine de tuhaf hissediyor. Bir de hiçbir belirti yoktu, kesin havadandır adet gecikmem diyordum 🙃
zumraylc Duyulurum bence suanda hamıleyımyenı ogrendım sayılır oglum 3 yasında ama hamılelıgm cok zor gecıyır annemlerde sureklı yatyrm sızınkı nasıl gecıyor
Duyulurum zumraylc çok geçmiş olsun, kaç haftalık hamileliğiniz? Benim daha çok yeni adet tarihime göre 4+5 haftalık. Doktora henüz gitmedim
_YanakReisinAnnesii Duyulurum benim bebeğim daha 16 aylık o yüzden şuan cesaret etmem delilik olur 😂 ama sizin ki çok ideal bir yaş aralığı 👍
Marjinal_Anne2 Duyulurum aaa ne güzel bir haber saglıkla gelsin inşallah hayırlı olsun ☺️ Sizde iki çocuklu kervanımıza buyrun ☺️☺️