Şurada günde kaç saatim geçiyor, okuyorum yazıyorum, ağlıyorum, gülüyorum. Yeri geliyor derdimi açıyorum, yeri geliyor sohbet muhabbet ediyoruz, yeri geliyor çok önemli bilgiler alıyorum…
Eşimden sonra bu sonucu ikinci paylaşmam gereken sizlersiniz diye düşündüm. Çok karışık duygular içindeyim, oğlum abi oluyor, eşim ise pek sevinçli ☘️
