ggl yoo çok şükür öyle Bi sorunla karşılaşmadım zaten ya püre şeklinde veriyorum ya da çorba tarzında sıvı oluyor direkt doyumluk değil tabi ki tattırıyorum ama işte 6 aydan sonra pek istemiyorlar yemeği o yüzden kendi de isterken erken başladım ben geçen ay da az kilo almıştı gerçi ishal olduğu için olur dedi doktor ama ek gıdaya başladıktan sonra eksik aldığı kiloyu da tamamladık şükür