Benım bebegımde 7 gunde bır yapıyor mudahaleyle. Yedıklerııme dıkkat edınce duzene gırıp kendı kendıne de yapıyor. O yuzden cok dıkkat edıyorum. Ve mudahale etmeden beklıyorum 10 gune kadar. Sadece anne sütü alıyor. Sırf kakasını yapamıyor dıye erkenden ek gıdaya baslamayın. Cunku anne sutu alan bebeklerde seyrek dıskılama cok normal.