Sontvbukucu hissedilen sıcaklığı bilemem ki 😀 yani şöyle ; oturma odam güneş görüyor ama uyuduğumuz oda sadece öğleden sonra biraz alıyor zaten şuan doğal gaz çalıştırıyorum ve odanın sıcaklığını ona göre belirliyorum 22-24 derece arasında gidip geliyor kışın elbet soğuk olacak ve yine bu derecede tutmaya çalışırım diye düşünüyorum ona göre hangisini almam gerekiyor inanın kafam çok karıştı 🤦♀️ Kışın çok soğuk olur mu yoksa olmaz mı nasıl seçecem tulumu çok kararsız kaldım