2 buçuk aylık bebeğim var. Geceleri üzerini belinin biraz üzerine kadar örtmek zorunda kalıyorum kollarını hareket ettirip gece yüzünü kapatmasın diye. Oda ısısı genelde 23 24 derecelerde. Üşür diye de çok korkuyorum siz nasıl yatırıyorsunuz geceleri uyku tulumu almaya gerek var mı