tiredmom_ kiz çok güzel uyaninca göz göze gelmek o kokusuuuuuu oh missssssssss herkes dioki gelişim vs de ben 30 yaşındaym evlenene kdr koyde ailem bilirsnz koyde sobalı odada uyuruz cümbür cemaat klima desen bi odada yazin yine ayni hiçte bi zorluğu olmadı sadece üniversitenin ilk yılı bide evliliğinin ilk yılı zorlandım hep çocuk kaliosn ailenin küçük çocuğu öyle onun dışında hiçte bi zorluğu kötülüğü olmadiki doya doya yat sende :)