Merhaba bebeği ile aynı yatakta uyuyan var mı benim aynı yatakta uyumamın sebebi gaz sancısı yanında uyuduğum zaman gaz sancısının onu uyandırmadığını fark ettim tedbir amaçlı yatağın içerisinde ayrı bir yatak yaptım aynı hizada yatmıyoruz Tıpkı anne yanı gibi oldu ama yine de merak ettim Benim gibi bebeğiyle uyuyan var mı acaba (not :hem beceremediğimden hem de çocuğu ezerim diye yatarak emzirmiyorum uyandığında kalkıp emziriyorum)