eylulmeselesi annemin kemik ağrısı çok vardı hiç hareket edemiyordu geceleri çok terliyordu iştahı yoktu ve mide bulantısı vardı kan testinde trombosit değeri çok düşük çıktı ondan şüphelendiler tekrar incelendi kanı lösemi teşhisi kondu. 4 ay hastanede yattı 4 kür kemoterapi aldı son kemoterapiden sonra kendi kök hücresinden nakil olcaktı ama tekrar biyopsi yapıldığında hastalığın nüksettiği ortaya çıktı. Akciğerde ve kanda enfeksiyon çok yüksekti antibiyotik verildi fazla bi şekilde o da alerjik reaksiyon gösterdi ve deri hastalığına yakalandı hayati riski vardı yoğun bakıma alındı. 10 gün yoğun bakımda yattı çoklu organ yetmezliği başladı ve 10 gün sonunda kalbi durdu kaybettim canım annemi. Rabbim annenize şifa versin inşallah böyle bişeyi yoktur.