Balkizinannesi_ değişmediyse eğer sanırım 70 kişinin ilik uyumuna ücretsiz bakılıyordu. Öncelikle kardeşleri, sonra çocukları, en son da yeğenlerine bakılıyor. Biz de herkese baktılar. Büyük teyzemin epey rahatsızlığı vardı ve farklı bir şehirde oturuyordu. En son büyük teyzem ve ben kalmıştık.