Kaktuskadin benimkide aynıydı inan ağzına bir lokma girmiyordu eşim zorla yedirmeye ve icirmeye çalışıyordu sadece aşırı su icerlerdi zaten ilaç 3 günden sonra fayda etmeye başlar biz bunu 2.5 ölçek kullanıyorduk dedi hastanedeki hemşireler banada aynı kullanmami söylediler 5 günden sonra kullanılmıyor diye biliyorum ben ikisinede kullandığım için az bsey kaldı bizim şurup bitmek üzere yanına antibiyotik takviyesi ve ateş surubu birde dönüşümlü iburamin zero da kullanıyorum bize doktor bu şekilde dedi