Birmelekannesi_ benimde oğlum çok pişik oldu nerdeyse kanayacaktı en sonunda bepantole geçtik o çok iyi geldi diğer tüm yollları denedim sarı kantaron, zeytinyağı, sudocrem vs hiç etkili olmadı birde bez değiştirdim migrosun minies bezi doktorumuz önerdi hemen denedik hala kullanıyoruz hiç pişiği kalmadı 😊