Birmelekannesi_ hayırlı akşamlar güzel anne benim bebeğim ishal olduğundan dolayı aşırı derecede bir pişiği vardı musttlea bephantol ve arko hepsini dedim ama bir türlü geçemdi eşim ecazneden satılan popolin pişik kremi almış o kadar güzel geldik anlatamam altını değiştirip güzelce sürdüm ve öbür altını değiştirdiğimede nerdeyse biraz hafiflemişti kızarıklığı azalmıştı o kadar menun kaldımki tabi her bünyeden bünyeye fark var denemek istersen tavisye ederim popolin pişik kıremi 👍🏻🤗