Senossss rica ederim. Benim de iyice sütüm azaldı bebeğim diş döneminde olduğundan heralde bazen memeden midesi bulanıyor çok şaşkınım aşırı düşkündü. Bi hastayken böyle uzaklaşmıştı bi de şimdi böyle. Çekip memedeki sütü bitirmediği için de birikmiyor süt azalıyor. Sizin bebeğiniz iyice emiyor mu yani dibindeki yağlı sütü de içip memeyi boşaltmayınca süt üretmezmiş meme. Bir de bana dediği en son hangi memeyi emzirdiysen yeni emzirmede son kaldığın son emzirdiğim memeyi tekrar vererek başla emzirmeye memeyi boşaltsın demişti. Bir de mutlaka omega 3 kullanımı önerdi. Sütü yağlandırıyormuş. Bol su ve dinlenme diyor ama dinlenme kısmı annelikte zor tabi. 😁 bi de sık emzirme çok önemliymiş bebek ne kadar emerse o kadar süt üretilir diyor