100710 begonvilkokusu Vergi dairesine aktarılmış ve endeks indirimi yapılmış KYK borcunuz bulunmamaktadır. diyor canım bende yani bu ne demek oluyor
_Lavinya motheroftwoangels 100710 https://www.turkiye.gov.tr/kyk-ogrenim-katki-kredisi-geri-odeme-sorgulama Bu adresten tekrar sorgulama yapın. Ah ben de yapın dedim yapar mısınız 🤣🤣🤣🤣
motheroftwoangels _Lavinya baktım inatla silememisler neyse bir ayağım çukura girene kadar odemeyip mektup yazarım hakkınızı helal edin borcunuzu ödemeyi unuttum diye 😃
Mini_ka _Lavinya bu bağlantıya girip baktım 12 bin küsur duruyor bide vergi dairesi sitesinde en altta KYK borcuyla ilgili bişey yazıyor ondada endeksten yararlandiktan sonraki borç kısmına bakınca silinmiş gözüküyor hangisi acaba
Cecealmi Yapılandırılmış kyklar için de geçerli mi acaba bu durum bizimki silinmemiş çünkü 😞 yapılandırma yapıp da silinen var mı?
_Lavinya Cecealmi Ben geçen sene yapılandırma yapıp ödemiştim. Bu sene yapmadım ama 5 bine yakın silindi.
strongwomen _Lavinya gerçekten bu tepkilerin anlamı ne ? Sadece üslubunu eleştirdim. Ağır bir şekilde hakaretle ya da aşağılamayla da değil. Gereksiz yorum demişiniz de sana göre gereksiz benim için önemli bir detaydır belki ?
_Lavinya motheroftwoangels Valla ben de ödemeyi düşünmüyordum ama 😅 Zahmet edip bu kadar indirmisler tamamını kapatabilirim inşallah 😅
Sess begonvilkokusu faizin tamamı silinmiyor muydu? Bilginiz var mı? Faizimin bir kısmı silinmiş bir kısmı duruyor benim. Hiç ödemeye başlamamıştım 5bin faizi vardı 3bini silinmiş 2 binlik faiz duruyor yani net olarak
begonvilkokusu motheroftwoangels vergi dairesinin internet sitesinden sibel hanımcım aman bi kusurum olduysa affola 😂
motheroftwoangels begonvilkokusu ayyy aman estağfurullah ne demek esracim ay aman hanımcım dilim sürçtü biz evde hep neyle konuşuruz kızım hanıma bile asel hanım derim 😁
Sess _Lavinya nasıl yani anlamadım tam? Her gün işleyen bir gecikme zammı var okey bunun üstüne aldıgımız paraya ek ekstra faiz mi vardı yani? Ben ne kadar aldığımı hesaplayamadım kaç para aldığımı bilmiyorum
motheroftwoangels Derdimedermanspiderman 😄😄😄yani bir yağ parası 300 kaldı size bnim ki hiç silinmemis garezi var gibi eklemiş borcuma
teacher54 strongwomen Boşver canım sen onların iyiligi için diyorsun sanki kendin için ricada bulunuyorsun anlamazlar 😔
motheroftwoangels _Lavinya hesap yaptım Bi 30 yıl daha yaşamış olsam 467744789999 katiriliyon borç ile öteki tarafa gocecegim 😁
kullanilmiyor1205 begonvilkokusu ben bu işi anlamadım ya ana borcum 4 buçuk faizle beş buçuk olmuştu sonra geçen bi girdim bi anda altı buçuk olmuş bugün tekrar 5.800 kafalarına göre biseyler yapiyolar ama
kolonyalimendil begonvilkokusu iki gün önce baktığımda 12 bin küsürdü 1 saat önce baktım 0 TL yazıyor daha önce de 0 dı.. agam benle eyleniiiiii😂