MademoiselleZengin55 yareninannesiiii Doktorumuz tavsiye etmişti bize de . Ağız içinde çıkan yaralar için bile birebir.İnşallah fayda görürsünüz.
Kubrasolmmaz 123456sdsd ben dişlerinin kaşındığını düşündüğümde kullanıyordum önce direk ağzına döküyordum sonra parmak fırça aldım onu hafif ıslatıp üstüne döktüm damaklarına masaj yapıyordum
Kubrasolmmaz Deletedmom_48 direk ağzına döküyordum ilk zamanlarda sonra parmak diş kaşıyıcılardan aldım onu hafif ıslatıp üstüne döküp damaklarına masaj yaptım çok rahatlattı
zeynepdurunun_annesi yareninannesiiii Merhaba işe yarafı mı acaba? Benim kızım 4.5 aylık diş çıkarıyor durmuyor araştırıyorum bende
yareninannesiiii zeynepdurunun_annesi yemek yemek istemiyordu yemek yemeye başladı işe yarıyor galiba