yareninannesiiii Bir anneden görmüştüm diş çıkaran çocuk için rahatlatıyor dedi az önce geldi kullandım memnun olan varmı deneyen
Kubrasolmmaz yareninannesiiii ben çok kullandım memnundum bizi baya rahatlattı dişleri peşpeşe çıkmıştı
birminikbebekannesi yareninannesiiii Ben kullanıyorum memnunum ayriyetten caljel de çok iyi geliyor rahatlatıyor
asyakusunannesii yareninannesiiii bende kullandım gayet memnun kaldım tadı da güzel bebeğim ağzını şapırdata şapıdata emiyordu onu 😂
Boncugummomy1 yareninannesiiii eczanede çalışırken dis çıkarmada sattigim tek ürün tamamen doğal ve çok güzel rahatlatıyo
yareninannesiiii Boncugummomy1 çok iyi bütün neredeyse bütün eczaneleri aradım bir tanesinde buldum o yüzden korktum acaba tercih edilmiyor mu diye
Beraninannesii yareninannesiiii Ya ben doktorumuza sordum kullanma dişleri çabuk çıkarıyor ileride o dişler erken dökülüyor önermiyorum dedi.
yareninannesiiii Beraninannesii bizimki 2 hafta önce çıktı neredeyse yaşına girecek 10 ay 11 günlük geç çıktı zaten birşey olmaz
Deletedmom_48 Bizim doktorumuzda çok mecbur kalmadıkca kullanma çok huysuz ağrılı olursa cayykaşığı işe calpol ver dedi
yareninannesiiii Deletedmom_48 teşekkürler geceleri uykusunu kaçırıyor ağlıyor normalde huyu değil o zamanlarda deneyeceğim
Kubrasolmmaz Deletedmom_48 direk ağzına döküyordum ilk zamanlarda sonra parmak diş kaşıyıcılardan aldım onu hafif ıslatıp üstüne döküp damaklarına masaj yaptım çok rahatlattı