Zeytinnn-gozzz1 Kocamdaaakocammm karnabahar tarzı şeyler kızartınca böyle olduğunu gördüm ama sizin kızarttığınız nedir bilmiyorum ayrıca yağınızın markası nedir
Zeytinnn-gozzz1 MinelAskEla atılıyor zaten malesef.. Konulmazsa en basitinden yumurta kırıyoruz tavaya yağ resmen havai fişek gibi patlıyor..
Kocamdaaakocammm Moomm Haklı olabilirsin cnm silikon süzgeç kullandım normalde Çelikti kırıldı mecbur silikon olanı kullandım
Mufettis_Gadget Kocamdaaakocammm evet evet silikon yapıyor. benim tencereden taşıyordu köpükler artık demir süzgece geçtim çözüldü
Moomm Kocamdaaakocammm benimde yeni evliyken başima gelmişti ocaktan aşağı aktı yağlar ateş yagi görünce alew aldı vs. Çok dikkatli olmak lazım
Duyulurum Kocamdaaakocammm Yeni aldığınız yağ ise bozuktur bir sorun vardır onda Ama daha önce kızarttığınız bir yağda kızartıyorsunuz çok kızartmaktan da öyle olmuş olabilir.
Kocamdaaakocammm Duyulurum Yeni aldığım yağ değil ama uzun süre kullandığım yağ da değil anlamadım walla
Kocamdaaakocammm Mufettis_Gadget Bende deniyecem cnm bakalım Bir daha olacak mı eğer warsa demektir ki yağ sorunlu
Nurtalib Kocamdaaakocammm sağol canm yapisiyor mu peki tel kullaniyor musun ben tel sevmediğim icin bu nlara yapisacak gibi geliyor o yuzden alamadim şu anda 200 küsur bunlar
Kocamdaaakocammm Nurtalib Yok cnm eger yağ çok kızgınsa yapışmıyor tel hiç kullanmadım walla yapısirda biraz suda bekletiyorum çıkıyor zaten
Slmnese Kocamdaaakocammm ben çok uzun süre kullanmadığım halde bi süre kızartma yapmamıştım kenarda beklemişti öyle Bekleyince bu şekilde oldu
Mufettis_Gadget Kocamdaaakocammm ben yudumdan aldığım yağı bu sebeple iade ettim meğerse silikon kaşıkmış 😂