Patateskoftesi Bilimsel gerçek var dinlediğim , bir aile çikolatayı paketli gıdaları yasaklamışlar çocuklarına çöpten çikolata kağıtlarını yalarken yakalamışlar. Buda buna bir örnek. Teknoloji içine doğurulan çocuklar bunlar ve herşey kararında olmalı. Tv tablet bakıcı değil eğitimsel olarak kullanılmalı ve öğretilmeli. Eve tablet alıp yasaklar elinde telefonla gezen ebeveynler olup yine yasaklar evde tv olup yine yasaklar olmamalı. 10 yaşında birde oğlum var benim. Herşeyi hayatında yasaksız kararında kullandı. Geçen sene 3 kez Türkiye 1.si oldu. İngilizce kelimeleri ilk tv ve tabletten öğrendi 3 yaşında bir sürü ingilizce kelime biliyordu şimdi 10 yaşında şarkı çevirileri yapıyor ve okullarda artık herşey teknoloji üzerine tablet ve pc üzerinden ve bir çok okulda tablet alma şartı var. Robotik kodlama diye bir ders var mesela ve çok önemli çocuklar için. Ana okulunda daha mouse tutmayı bilmeyen çocuklar olunca bilenler sıkıldığı için öğretmenler şikayet ediyor. Teknolojiyi kullanın diyorlar. Herkes öcü gibi görüyor ve yasaklar koyuyor. Kullanmayanlar üstün zekalı olmuyor bu iş evde sadece eğitici kitap ve oyıncaklarlada olmuyor. Teknolojiyi kullananlarda gerizekalı olmuyor. Ama bunu çoğu anne anlamıyor. Tekrar söylüyorum bakıcı olarak kullanırlarsa sorun yaşayabilirler. Ama bir tablet açıkken bir tv açıkken sürekli çocuğa ilgide varsa hiç bir zararı olmuyor.