Ben 3 yasina kadar sifir ekran buyuttum, evmizde TV yok. Oglum 4 yasinda sabah ve aksam olmak uzere laptoptan benim actigim kadarini izler. Ben boyle tercih ettim siz izletmeyi tercih edersiniz bu ne beni mukemmel anne yapar ne de sizi kotu anne. Herkesin sartlari, kisiligi dayanma gucu elbette farklidir ama izlettirmedim diyene de asla inanmamcilardan biktim.