Aysgl_clk12 hayır hiçbir farklılığı yok ben emzirdiğim için bende 2 adet alıyorum bende o hastalık var diye sütten oğluma ekstra takviye olmuş oluyor diğerlerinden hiçbir farklı yıkama ben sürekli oyun gruplarına kitaplarını aktivitelerini eksik etmiyorum pedodog ve gelişimsel pediatriye gidiyoruz takip ediliyoruz 6 ayda bir kontrol göz, işitme , ve tüm kan tahlillleri ile bakımı yapılıyor