Canparem35 öncelikle hayır bebeğin zayıflığı ile ilgili bir durum değil metobolizma genetikle ilgili eşimle benden kan aldılar oğluma benden geçmiş ben de bilmiyordum genetik kanları , idrarlar , kan gazı birçok kan alıcaklar ondan taksiye olarak mutlaka bol bol emzirip besleyin güçsüz kalıyorlar kan alındığı için 6 ayda bir kontrole gidiyoruz Cerrahpaşa’ya aynı zamanda pedodogda takip altında oluyor şuan sadece akşam 8 de ilaç içiyoruz vitamin gibi ilaç 2 yaşında oğlum şuan 3 yaşından sonra karar gerilimle devam mi yoksa bırakılacak mı ilaç diye kırkmayın ben ilk başta çok korkuyordum orda o kadar çocuk görümce grip gibi bir hastalık emin olun yıpratmayın kendinizi o kadar bende ilaç kullanıyorum emzirdiğim için oğluma destek olsın diye hangi hastaneye gidiyorsunuz