alimeninannesi yazmayı unutmusum 27 aylık olacak wc ye de baharın yazın alıstırmayı deneyecegım bakalım hanım efendı suyla oynuyor cıkmıyor sırf o yuzden denemedım bıle bı banyosu bır saatı buluyor bazen. Bır de bezleri var daha yanı az kullandıgı ıcın bahara kadar ıdare eder onun da rahatlıgı var bebısının nıyetı var mı sencer🥰daha kucuk ama ıste anca baharın yazın ıyı oluyor boyle seyler, bazı anneler erken alıstırıyor bu cok aksı yanı gozum kesmıyor sureklı berbat yukseklıkte aglıyor oyle bır ses yok kafama cıvı cakıyorlar sankı mıgrenım azıyor.