Gktrk_ege25 Polannem evet ya tıpda herşeyin net olması gerekiyor aslında burnunu acarken ağzının acık olması gerekirmiş yoksa kulak zarına baskı olur patlatma olurmuş
Polannem Gktrk_ege25 kesinlikle netlik olmaması çok saçma. Özel aşılar mesela her doktor farklı bi zaman öneriyor, kalça karın ultrasonu, göz muayenesi her doktorun verdiği tarih farklı. Ne kime göre doğru bilmiyorum inan
12Ayse Gktrk_ege25 ben cekmiyorum onu yaptıktan sonra rahatlıyor doktorum birseyler çekme demişti burnun dokusuna zarar verebilirmisiz
Mrysmg Gktrk_ege25 her doktorun önerisi değişkenlik gösterebiliyor malesef ama annesi olarak uygun olanı seçmek size düşer hangi doktorun söylediği kafaniza yatiyorsa onu yapin ki bebek burnu hep temizlenmesi gereken birşey fizyolojik olmaz Aspiretör olmaz ise cok zor ki hastanelerde bile bu islem yapiliyor bilemedim yani