AytanCelal merhaba, bebeğim 15 aylık oldu artık normale döndü çok şükür. Doktorumuzda zaten herşeyi ağzına götürmesinin normal olduğunu söyledi. 15 aylık olduğundan beri ağzına götürmeyi yavaş yavaş bıraktı. Yorumları okuyup evham yapmayın düzenli doktor kontrollerine götürüyorsaniz doktoruna danışın bizim şüphe ettiğimiz şeyler bebeklerin normal davranışları olabiliyor:) Doktorumuz 18 aydan önce otizm ile alakalı şüphe duymak için erkendir dedi. Şüpheleriniz varsa rutin kontrollerde doktorunuzla mutlaka konusun, buradaki yorumlara göre evham yapmayın.