Merhaba, oğlum tam 1 yaş 1 haftalik. Hala oyuncaklarini ağzına götürüyor. Bu sebeple etkinlik bile yapamiyoruz. Örneğin; kutudan oyuncakları çıkarma oyunu oynuyoruz her seferinde çıkardığı oyuncakları ağzına alıyor. Minik havuç şeklinde bı oyuncak var yürürken genelde elinde onu gezdiriyor bı yandan ağzına sokuyor hatta bazi oyuncaklari ağzıyla taşıyarak gezdiriyor + parmak emme alışkanlığı da var :( Bu şekilde takıntıları olması normal mi? Acaba otizm belirtisi midir bu takıntılari içime şüphe dusuyor…. İsmini çağırdığımizda dönüp bakıyor, sosyal gülümsemesi var, ce-ee-yakalamac ve saklambac oynamayı çok seviyor, alkış yapıyor, anne baba canı isterse diyor ve canı isterse bye bye yapıyor ..