Ayseuzunnn benim kuzenim camiye giderken hoca not tutturmuş ben de ordan okuyup öyle almaya başladım artık 😀 ilk olarak niyet edip belden aşağısıni 3 kere yıkıyorum ardından normal duşumu alıyorum. Sonra 3 er kere sırasıyla ağız, burun, kafa, sağ -sol omuz yıkıyorum. Ardından tüm vücudumu tepeden tırnağa yıkıyorum ( göbeğimi sağ işaret parmakla, özel bölgeyi sol elle). En son normal abdest alıp çıkıyorum. Doğru mu yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Allah kabul etsin inşallah 🤭