Bbk_01 cooook haklısınız, korkmayın diyemem ben olana kadar sürekli okudum araştırdım ve tabiki hep ağladım. ama gelin görün ki o kadar büyütülecek bir durum yok. Sıkıntılı kısımları sayıyorum size , çocuğu anestezi alacagi için uzunca bir süre aç bırakmak zorunda kalmak,birde ameliyat sonrası çocuğun uyanmasi ve o ilk gece sonrasında korkulacak birşey yok Allah’ın izniyle gerisi iyileşme süreci 🤗 bilmiyorum ama bebeğiniz kaç aylık bizim çok minikti olduğunda 5,5 aylıktı ve şimdi iyiki o zaman yaptırmışim diyorum. Ama önce Allah sonra Berk hoca güvenin sonuna kadar her konuda destek ve yardımcı size 👍🏻