dunyaylabenimaramda merhaba benim oğlum da hipospadias ameliyati oldu,tam 6ayliktı. Bizim doğum hemşiremiz hemen farketti ve 1hafta sonra cerrahin kontrolü için çağırdılar. Biz Ankara Tıpta olduk prof girdi ameliyatımiza evet ücretliydi ama gerçekten değdi zaten uzun araştırmalarim sonucunda ve öneri üzerine gittik elhamdülillah ki kurtulduk. Darısı cümle evlatlarımıza inşallah 🥰 bizi baglamadilar,ve küçükken yapılması en en iyisi,1saat sürdü ameliyat, sonra ayilirken biraz ağladı aslında, yarım saat sonra çıkabilirdik hastaneden ama ben kalmayı tercih ettim.5gün sonra sondayı çıkardı hocamız ve sık sık kontrole çağırdı bu bana öyle bir dertti , o kadar çok takiyodum ki rahatladim çok şükür 🙂bizim hiposumuz en hafif olanıydı ameliyat olmasada olurmuş ama kozmetik açıdan olsa iyi olur dedi doktorumuz,biz de büyüdügunde bize kizmasindan korktuk ve olmasını istedik hepinize bol şifalar diliyorum Hanımlar kuzular en yakın zamanda sağlıklarına kavuşsunlar inşallah 🥰