Kezban KuzeyinAnnesii daha yeni aldım ınsagramda kehribar sepeti var haftanızınım resmi de var😊 henüz kullanmaya başlamadım 2 aylık 3.aydan sonra başlıcam.takmaya sertifikasıyla birlikte geldi kolye bileklik 150 lira
Asafinannesii [bilinmeyen] ne kadara aldınız bizimki de 4 aylık dış çıkardı çok ateş ishal salya oksurmeye başladı balgam öksürüyo iyi gelir mi