araskuzumm0918 KuzeyinAnnesii bende çok merak ediyorum genelde internette satılanlar sahteymiş birde ,gerçeğini bulmak çok zormuş
melissrn KuzeyinAnnesii ben kullanıyorum 5.ayın sonunda oğlum 2 tane diş birden çıkardı ve ben hiç anlamadım ta ki pirinç taneleri belirene kadar 🤗🤗 salya,ateş vs olmadı çok şükür🙏🏻
Kezban KuzeyinAnnesii daha yeni aldım ınsagramda kehribar sepeti var haftanızınım resmi de var😊 henüz kullanmaya başlamadım 2 aylık 3.aydan sonra başlıcam.takmaya sertifikasıyla birlikte geldi kolye bileklik 150 lira
KuzeyinAnnesii araskuzumm0918 tesbihane.com ürünleri orjinal ürün ordan tesbih falan almışdım Fakat işe yarıyormu onu çok merak ediyorum yaramıyorsa 150 lira çöp olcağına başka bişeyini alırım
RanaNar60 [bilinmeyen] totsand Moore diye bir site var aynı kehribar orijinal satıyormuş İnstagram da felan duydunuz mu peki
Ecmafcgrr RanaNar60 canım ordan alan bi kaç kişi memnun kalmamış bende tecrübeli arkadaşlarıma sordum sofimaya dediler ordan sipariş ettim
Ressamanne 4 aylık iken kullanmaya basladik 4.30 aylikken ilk disi cikti ardindan ikincisi. Hic agrisi atesi olmadi 😊
Bynvet 4 aylık kızım aşırı salya akıntısı vardı 2 haftadır kullanıyoruz o kadar salya kalmadı memnunum ben
Dorukveannesi [bilinmeyen] merhaba bende almayı düşünüyorum dediğiniz kişinin sayfasına baktım hep tesbih var kehribar kolye için ayrıca görüşüp özel mi yapıyo ? Bide bebeğiniz ne kadarlık bizimki 4 aylık olcak almak için erken değildir heralde 😊