cutiebun_ Tubasahra benimki de asla sağlık ocağı hastane kapısı girmezdi bende çok korkmuştum nasıl yaptırcaz şimdi bu aşıları diye ama ne hikmetse girdi 😂 girer girer mecbur girecek kaçış yok 🙈😂
Tubasahra cutiebun_ Aynen mecbur bi sekilde olcak.Su asılar bitse de rahatlasak valla.Son olarak oğlum 2 yas asisı bide 4 yas asisi kaldi.Sonra kapisindan girmem dermisim 😂
Tubasahra cutiebun_ Ya Allah bagıslasin neyse 6 aydan sonra azaliyor 😂 Benim halimi bilsen 2 yas asisi kalan 4. bebem 🤧
Tubasahra cutiebun_ Ben de oyle diyordum 😂😂Kendimi hayal bile edemezdim.Hatta 2. dogum da doktora yalvardim beni baglayin diye.😂2 oglum vardi belki 1 kizik olur diye 3. bebegi istedim sonra olanlar oldu.
Tubasahra cutiebun_ Ben de oyle diyordum 😂😂Kendimi hayal bile edemezdim.Hatta 2. dogum da doktora yalvardim beni baglayin diye.😂2 oglum vardi belki 1 kizik olur diye 3. bebegi istedim sonra olanlar oldu.
cutiebun_ Tubasahra ay benim eşimde diyor benimde iki oğlum var üçüncü kız olur belki diyor o birini çok kız istedi ama kız olacağı ne malum diyorum yine oğlan olursa o yüzden bu işlere girme dedim 😂😂😂
Dondurmalikahve Miraninannesi77 Allah Allah benim oğlum Şubat’ta 4 yaşını dolduracak sağlık ocağında aşı kartı verdikleri zaman bana hangi ayda hangi yaşta aşı olacağını söylemişlerdi yani 4 yaş aşısı olacağını neredeyse 4 sene önce öğrenmiştim ben
Tubasahra cutiebun_ Ben de kendi kendimi riske attim 😂😂Esim dedi kendin bakcaksan yap.Kizim oldu da pesıne kardesini taktı.😂İyi ki olmuş tabi aklimizla oynasa da cani saolsun