Miraninannesi77 Kızım 2 gün önce 4 yaşına girdi ve bu aşı bu sene çıktı soylenenlere göre pandemiden dolayı 1. Sınıf aşısını 4 yaşa almışlar ama yaptırıp yaptırmamak adına çok kararsızım. Sağlık ocağından ariyolar sürekli yaptıran annelerim varmı acaba
Dondurmalikahve Miraninannesi77 Allah Allah benim oğlum Şubat’ta 4 yaşını dolduracak sağlık ocağında aşı kartı verdikleri zaman bana hangi ayda hangi yaşta aşı olacağını söylemişlerdi yani 4 yaş aşısı olacağını neredeyse 4 sene önce öğrenmiştim ben
Miraninannesi77 cutiebun_ aşı karşıtı asla değilim ama sonradan çıktığı için panik oldum yoksa bebeklikten bu yana tüm aşıları yaptırdım
cutiebun_ Miraninannesi77 sonradan çıkmadı canım o aşılar ilkokul da yapılıyor zaten ama bu pandemiden dolayı 4 yaşa indirdiler. iki tane koldan yapıyorlar biri karma aşı diğeri tetanoz 😊
Tubasahra cutiebun_ Ates filan cikti mi peki.Bizi de bugün için çağırdılar.Kızım da 3 gün devam eden ates durumu var diye gitmedim.
Tubasahra cutiebun_ Tesekkur ederim evet ben de öyle yazdım.Bakalim kızımı sağlık ocağına götürmeye nasıl ikna edicem 🙈
cutiebun_ Tubasahra bizim 1 sene geçti ama bende nasıl yaptıracak filan diyordum ama usul usul oldu aşılarını ağlamadı bile 😊 inşallah sizinde öyle olur ebe çok önemli unsur burada korkutmadan yaparsa ne ala çünkü akılları eriyor bebeklik dönemleri gibi değil 😊
cutiebun_ Miraninannesi77 olacak canım okul zamanı maalesef hastalıklar diz boyu oluyor bence 4 yaşta mutlaka yaptır.
Tubasahra cutiebun_ İnsallah.Sağlık ocağınin kapısından girmek istemiyor ki.🤓İlk etapta oraya girmeye ikna etmem lazım.Benim işim biraz zor sanırım bu konuda.🙈
cutiebun_ Tubasahra benimki de asla sağlık ocağı hastane kapısı girmezdi bende çok korkmuştum nasıl yaptırcaz şimdi bu aşıları diye ama ne hikmetse girdi 😂 girer girer mecbur girecek kaçış yok 🙈😂