Senayys 😀 haklısınız bu durum benim de dikkatimi çekti, sağlık ve beslenme postları , kaynana postları kadar asla yorum almaz 🤷🏼♀️ Bu arada geçmiş olsun, sürekli burnunu açtım serum fizyolojik ve burun aspiratörü ile(fazlası zarar ama yapacak bir şey yok) sonra ıhlamur falan içirdim ama her geçen gün kötüye gitti durumu, mecburen hastaneye götürdüm iğne + buhar 💨 veriyoruz hergün