engteacherrr yanlış değil, 1 yaşına kadar anne sütü veya mama ağırlıklı beslenmeleri sağlıklı. Benimki anne sütü alıyor sağarak veriyorum biberonla, bronşit oldu , hastalanmadan önce 3-4 saatte bir 100 cc anne sütü , günde bir,bazen 2 kez de ek gıda yerdi çok az yerdi ama. Hastalandıktan sonra tüm düzeni bozuldu, sütten tiksinmiş gibi bir şey, toplamda 300 cc içiyor resmen, önceden bi 600 olurdu yani