35lavanta birkizannesi-35 Artık deprem.. Ama boğulmaktan aşırı korkarım neffessiz kalmaktan dar alanda duramam ama bu asansör falan değil elim kolum rahat hareket etmiyosa ölürüm heralde düşününce bile ruhum sıkılıyo boğazlı kazak giyemem oyüzden hatta.. Karanlıktanda ürperirim baya ama anne olunca onu baya aşmaya başladım
Biz3kisiyiz_ birkizannesi-35 yükseklik korkum var araba kullanırken bile dik bı yerden iniyorsam terler içinde kalıyorum 🤦🏻♀️
-_-hUysUzvetatlikadin birkizannesi-35 saçma bir şekilde alçaklık yani tavanla zemin arasındaki mesafe tavan alçaksa elimi uzattığımda tavana değebilecek kadar alcaksa nefes alamıyorum ne yılan ne böcek hiç birşeyden böyle korkmuyorum nefes darlıpınçekmiyorum ellerim titriyor resmen başım dönmeye başlıyor
kubramomm- NOG06 tarantula ve trobofobi en büyük fobim benimde örümceklerden dehşet korkuyorum :( nasıl aşıcam bilmiyorum
sadeturkvatandasi birkizannesi-35 tripofobi, yazarken bile aklıma geldi ürperdim. Birde kolostrofobi var😖😖😖
sadeturkvatandasi lanadelmiyav of evet ya durup durup aklıma o görüntü geliyor tüylerim diken diken oluyor. Neyse daha fazla konuşmayalım askdjkd