Z2eynppp ipekkizinanasi bizimki eve biri gelince çok huzursuz olmuyor bir yere gidince oluyor inşallah benimkide düzelir artık bende kimseyi görmeye görmeye bunalıma giriyorum bakalım hayırlısı olsun
Ayseey Z2eynppp bizde 2.5 aylihiz aynı durumdayız bende bir defa annemlere bir defa kayınvalidem gittim ama ikisindede durmadı rahat edemedik bende gitmek istiyorum ama malesfki korkumdan çıkamıyorum biryere
Z2eynppp Ayseey inşallah alışırlar ben ilk başta eve misafir çağırıp alıştıra alıştıra çıkmayı düşünüyorum artık yoksa böyle olmayacak annemin annesi vefat etti yanında bile olamadım doğru düzgün ailemi göremez oldum artık
Elfvli Z2eynppp daha cok küçük ya normal bence. Birde ne kadar büyük olurlarsa olsunlar çocukla bir yere gitmek resmen eziyet. Sakın olup usulca oyun oynayan çocuk sayılidir. 😳
Ayseey Z2eynppp benim bebeğimin enfeksiyon riski var misafirde kabul edemiyorum malesef ki inşallah alisirlar ama
Elfvli Z2eynppp ya siz çıkın gezin ama stres yapmayın. Bende her seferinde tövbe ediyorum ama yine çıkıyorum 🤣🤣