Canım hiç sıkma canını. Benim bebeğimde aynı seninki gibiydi. 3 aylıkken annemler, kayınvaldemler nereye gidersem gideyim sesi kesilene kadar ağlardı. Çok kapıdan döndüm. Misafirliğe zaten gidemezdim. Evimizde biraz daha rahattı ama yinede başka insan gelince huzursuz olurdu. Alışveriş merkezinde bile babasına ve bana başkasıyla konuşmamıza izin vermezdi. Yaklaşık 1 buçuk ay sonra kendiliğinden düzeldi. Etrafla insanlarla ilgilenmeye başlayınca babasından ve benden sıkıldı yeni insanlar istedi. Oyuna düşkünleşti. Hiç üzülme bebeklerin ne güzel ne de kötü huyları kalıcı hepsi bir anda değişiyor🥰