1Dost üzgünüm ama elinizde sözleşme yok kira ödediğinize dair dekont yok nasıl dava açacaksınız neye istinaden açacaksınız ? Kira ödemeden oturuyorlar istilacı dese haklı çıkar. Üzücü bir durum yaşadığınız inşallah orta yol bulursunuz ama orta yol da bulsanız başka eve de çıksanız siz siz olun bir daha sözleşmesiz oturmayın ve kiranızı banka üzerinden gönderin