Poyrazin_annesii hayır bide benim kiraya verecek bi evim olunca evde yatıp ordan gelecek kirayı mi beklicem bu insanlar öyle hayal ediyor galiba 😄
Her evi kirada olan insan evinde yan gelip aydan aya kira gelirini beklemiyor ki gidip oda çalışıyor
Babam 70 yaşında emekli kirada 2 evi var ona ragmen sabah ezanıyla uyanır kahvaltısını yapar işe gider
Adam öğlen yemeğini bile sefer tasina koyar yanında goturur masraf olmasın diye
Çünkü hala daha bizleri düşünüyor ne yapabilirsem yapayım çocuklara diyor